KERETA SEWA MURAH SHAH ALAM SUBANG KLANG


KERETA SEWA SHAH ALAM - KLANG - SETIA ALAM - KL - SELANGOR
=========================
DIRECT LINE : 

0176494107 AIDI






Atas permintaan tinggi dari pelanggan sekitar Shah Alam, syarikat kami menawarkan harga yang murah dan diskaun dsediakan bagi sewaan tiga hari dan ke atas. Kereta sewa murah shah alam menjadi pilihan utama pelajar Uitm Shah Alam, Unisel Shah Alam dan penduduk sekitar sebagai syarikat kereta sewa pilihan mereka.

Segala urusan Kereta Sewa murah Shah Alam beroperasi di Seksyen 7, Shah Alam berdekatan dengan Uitm Shah Alam dan juga Wisma Jakel Shah Alam.


Waktu Operasi Perkhidmatan Kereta Sewa Murah Shah Alam Klang dan Subang telah ditetapkan bermula pada 8:00 pagi – 11.50 malam.

Kami juga turut menyediakan servis penghantaran percuma di Sekitar kawasan berdekatan seperti ke kolej pelajar Uitm Shah Alam, Unisel dan juga MSU Shah Alam.

Operasi penghataran bermula pada 8:30 pagi – 11:30 malam setiap hari. Bagi penyewa yang berada di luar kawasan boleh berurusan di pejabat kami di Seksyen 7, Shah Alam.


Kadar Sewa


Kadar sewa yang disediakan adalah harian, mingguan dan bulanan sahaja. Syarikat Kereta sewa Shah Alam turut menyediakan sewaan mengikut jam untuk pelajar sekitar Shah Alam iaitu minimum 5 jam sewaan.


Senarai Kereta Sewa Murah Shah Alam Subang Klang adalah seperti berikut:

1. Viva
2. Axia
3. Saga
4. Myvi
5. Alza
6. Van Hiace
7. Vellfire

Sebarang pertanyaan mengenai kereta sewa Klang boleh hubungi kami:






No comments:

Post a Comment