KERETA SEWA MYVI SHAH ALAM SUBANG KLANG

KERETA SEWA SHAH ALAM - KLANG - SETIA ALAM - KL - SELANGOR
=========================
DIRECT LINE : 

0176494107 AIDI



Syarikat Kereta Sewa Shah Alam / CAKNA Car Rental juga menyediakan kereta sewa Myvi 1.3 dan juga Myvi 1.5 yang berusia kurang dari dua tahun. Semua kereta sewa Myvi adalah bertrasmisi auto bagi menjamin keselesaan penyewa.  Kereta sewa shah alam juga turut menyediakan perkhidmatan penghantaran percuma di Sekitar Seksyen 7 Shah Alam, UITM Shah Alam, Unisel Shah Alam dan MSU Shah Alam serta kawasan sekitar.



Syarikat Kereta Sewa Shah Alam akan memastikan kereta sewa sentiasa dalam keadaan bersih, kemas dan selesa. Peyelenggaraan berjadual turut dilaksanakan supaya kereta sewa yang disediakan sentiasa tersedia untuk pelanggan kereta sewa di sekitar Shah Alam Subang dan Klang. Kereta sewa Myvi adalah salah satu pilihan utama bagi pelanggan yang ingin membuat perjalanan jauh sekitar KL & Selangor kerana ianya selesa dan harga sewa yang berbaloi.




Kereta Sewa Myvi menjadi pilihan penduduk sekitar Shah Alam, Subang dan Klang kerana:


1. Ruang yang selesa
2. Pemanduan yang baik
3. Keadaan kereta yang bersih, kemas dan wangi
4. Harga sewa yang murah dan berpatutan

Selain pelajar Uitm Shah Alam, MSU Shah Alam, Unisel Shah Alam, Politeknik Shah Alam, kereta sewa perodua Myvi juga diminati oleh pekerja sekitar Shah Alam yang mengalami kerosakan kereta atau sebagai kereta kedua untuk ahli keluarga. Kereta sewa Myvi juga sentiasa disewa oleh syarikat sekitar Shah Alam Subang dan Klang sebagai kenderaan syarikat untuk urusan kerja kerana ruang dan pemanduan yang lebih selesa. Ruang serta pemanduan yang selesa menyebabkan faktor utama Kereta Sewa Myvi diminati oleh mereka yang berulang alik ke tempat kerja di sekitar Shah Alam / Subang / Klang.

Harga yang ditawarkan pula amat murah dengan serendah RM70. Anda boleh melayari laman harga untuk menyemak harga yang ditawarkan oleh syarikat Kereta Sewa Shah Alam / CAKNA Car Rental. Selain itu, syarikat Kereta Sewa Shah Alam juga menyediakan pakej sewaan mingguan dan bulanan dengan harga sewa jauh lebih rendah berbanding syarikat kereta sewa yang lain. Sebarang pertanyaan mengenai kereta sewa shah alam boleh hubungi kami:






No comments:

Post a Comment