KERETA SEWA PERODUA AXIA SHAH ALAM SUBANG KLANG

KERETA SEWA SHAH ALAM - KLANG - SETIA ALAM - KL - SELANGOR
=========================
DIRECT LINE : 

0176494107 AIDI







Syarikat Kereta Sewa Shah Alam / CAKNA Car Rental menyediakan kereta sewa axia model baru yang dikeluarkan. Semua kereta sewa axia adalah bertrasmisi automatic bagi menjamin keselesaan pelajar dan pekerja sekitar Shah Alam Subang dan Klang. Perodua Axia amat diminati oleh golongan pelajar kerana ia lebih selesa dengan harga yang berpatutan. Kereta sewa axia ini didatangi dalam pelbagai warna. Penjagaan dalam kereta yang berjadual telah diatur bagi memastikan pengguna kereta sewa Shah Alam Subang dan Klang sentiasa memilih kami sebagai syarikat kereta sewa pilihan mereka.


Bagi membuat tempahan anda boleh menghubungi syarikat kereta sewa shah alam / CAKNA Car Rental di talian berikut:





Kereta Sewa Perodua Axia menjadi pilihan penduduk sekitar Shah Alam, Subang dan Klang kerana:


1. Jimat petrol
2. Selesa digunakan di sekitar Bandar
3. Senang untuk diparkir di kawasan sempit dan sibuk
4. Harga sewa yang murah dan berpatutan

Selain pelajar Uitm Shah Alam, MSU Shah Alam, Unisel Shah Alam, Politeknik Shah Alam, kereta sewa perodua Axia juga diminati oleh pekerja sekitar Shah Alam yang mengalami kerosakan kereta atau sebagai kereta kedua untuk ahli keluarga. Minyak yang jimat menyebabkan faktor utama Kereta Sewa Viva diminati oleh mereka yang berulang alik ke tempat kerja di sekitar Shah Alam / Subang / Klang.

Harga yang ditawarkan pula amat murah dengan serendah RM60. Anda boleh melayari laman harga untuk menyemak harga yang ditawarkan oleh syarikat Kereta Sewa Shah Alam / CAKNA Car Rental. Selain itu, syarikat Kereta Sewa Shah Alam juga menyediakan pakej sewaan mingguan dan bulanan dengan harga sewa jauh lebih rendah berbanding syarikat kereta sewa yang lain. Sebarang pertanyaan mengenai kereta sewa shah alam boleh hubungi kami:







1 comment:

  1. Assalam...nk tnye....klu sewa kereta utk kluar dr shah alam...satu hari caj berapa ek.

    ReplyDelete