KERETA SEWA PERODUA VIVA SHAH ALAM / SUBANG / KLANG

KERETA SEWA SHAH ALAM - KLANG - SETIA ALAM - KL - SELANGOR
=========================
DIRECT LINE : 

0176494107 AIDI


Kereta Sewa Perodua VIVA ditawarkan dengan harga yang rendah bagi penduduk Sekitar Shah Alam. CAKNA Car Rental / Kereta Sewa Shah Alam menyediakan transmisi automatik bagi semua model kereta sewa perodua Viva Shah Alam. Ini memudahkan pengguna iaitu Pelajar dan Penduduk sekitar Shah Alam lebih selesa semasa memandu.


Boleh hubungi Syarikat Kereta Sewa Shah Alam / CAKNA Car Rental untuk maklumat lanjut atau membuat tempahan kereta sewa Shah Alam.






Kereta Sewa Perodua VIVA menjadi pilihan penduduk sekitar Shah Alam, Subang dan Klang kerana:

1. Jimat petrol
2. Selesa digunakan di sekitar Bandar
3. Senang untuk diparkir di kawasan sempit dan sibuk
4. Harga yang murah dan berpatutan

Selain pelajar Uitm Shah Alam, MSU Shah Alam, Unisel Shah Alam, Politeknik Shah Alam, kereta sewa perodua viva juga diminati oleh pekerja sekitar Shah Alam yang mengalami kerosakan kereta atau sebagai kereta kedua untuk ahli keluarga. Minyak yang jimat menyebabkan faktor utama Kereta Sewa Viva diminati oleh mereka yang berulang alik ke tempat kerja di sekitar Shah Alam / Subang / Klang.

Harga yang ditawarkan pula amat murah dengan serendah RM50. Anda boleh melayari laman harga untuk menyemak harga yang ditawarkan oleh syarikat Kereta Sewa Shah Alam / CAKNA Car Rental. Selain itu, syarikat Kereta Sewa Shah Alam juga menyediakan pakej sewaan mingguan dan bulanan dengan harga sewa jauh lebih rendah berbanding syarikat kereta sewa yang lain.


Sebarang pertanyaan mengenai kereta sewa shah alam boleh hubungi kami:


















No comments:

Post a Comment